onsdag 1 mars 2017

Månadsrapport, februari 2017

Börjar köra med månadsrapport nu istället för att skriva vad jag gör vid löning.
Blir väl i stort sett samma sak då jag tänkt att skriva vilka aktier jag köpt under månaden, utdelningar jag fått etc. Det som hänt portföljen helt enkelt. Detta är det tänkt att jag ska göra vid månadsskiftet.

Nu blir det även premiär för min nya Portföljsida, med inspiration från Utdelningsstugan. Har med mina grundläggande kunskaper i html gjort den tydligare och med mer information. Tanken är att denna sidan ska uppdateras samma dag som månadsrapporten skrivs.

Den här månaden har det inte blivit några aktieköp eftersom det varit strul med försäkringskassan (nähä?!). Frugan ansökte om föräldrapeng direkt när andra barnet hade fötts, men än har det inte kommit någon utbetalning. När vi ringde skulle de skicka en "notis" för att snabba på det hela.

Så just nu har vi bara min inkomst att leva på tills vi får föräldrapengen.
Jag ser det som en utmaning, för att sätta mina sparkunskaper på prov, det kommer att gå, men det blir tight.

Så just den här månaden har jag inte så mycket att skriva om i rapporten, inga köp och inga utdelningar eller något annat spännande som har hänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar