lördag 26 augusti 2017

Bloggen lägger ner


Ja så är det tyvärr.

Jag har varken tid eller inspiration för att hålla igång med inlägg här.
Det är så mycket annat jag vill prioritera och måste göra.

En typisk dag ser ut såhär för mig:

07:00-16:00 Jobb
16:00-20:00 Ta hand om och umgås med familj
20:00-23:00 Fritid
23:00-06:00 Sova

De dagar jag inte jobbar så umgås jag med familjen hela dagen.

Cirka 3 timmar fritid är inte jättemycket, och jag har en del saker jag vill kunna göra under den tiden, så som att umgås med frun, träna, spela, läsa böcker och börs, spela och planera rollspel mm.
Allting hinns inte med varje kväll, så jag får dela upp det under veckan.

Bloggen hamnar därför väldigt långt bak i prioritetslistan, men den ligger ändå där och gnager.
Så därför känner jag att jag lika gärna kan lägga ner den och inte skriva fler inlägg, åtminstone för tillfället.
Om bloggen lägger ner för alltid eller bara tillfälligt har jag inte bestämt ännu, det återstår att se i framtiden.

Jag kommer naturligtvis fortsätta att hålla igång på Twitter, kanske försöka höja aktiviteten där.

Sidan för #pantutmaningen är det enda som kommer att uppdateras, tills den är avslutad. Men jag kommer även uppdatera den precis på samma sätt på Twitter.

Vi ses på Twitter!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt :( Men tycker det är bra att du prioriterar det du vill :) Lycka till nu med allt!

    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Det tyckte jag med.
    Tack för att du följt mig :)
    Om du inte redan gör det så får du gärna följa mig på Twitter.

    SvaraRadera