lördag 26 augusti 2017

Bloggen lägger ner


Ja så är det tyvärr.

Jag har varken tid eller inspiration för att hålla igång med inlägg här.
Det är så mycket annat jag vill prioritera och måste göra.

En typisk dag ser ut såhär för mig:

07:00-16:00 Jobb
16:00-20:00 Ta hand om och umgås med familj
20:00-23:00 Fritid
23:00-06:00 Sova

De dagar jag inte jobbar så umgås jag med familjen hela dagen.

Cirka 3 timmar fritid är inte jättemycket, och jag har en del saker jag vill kunna göra under den tiden, så som att umgås med frun, träna, spela, läsa böcker och börs, spela och planera rollspel mm.
Allting hinns inte med varje kväll, så jag får dela upp det under veckan.

Bloggen hamnar därför väldigt långt bak i prioritetslistan, men den ligger ändå där och gnager.
Så därför känner jag att jag lika gärna kan lägga ner den och inte skriva fler inlägg, åtminstone för tillfället.
Om bloggen lägger ner för alltid eller bara tillfälligt har jag inte bestämt ännu, det återstår att se i framtiden.

Jag kommer naturligtvis fortsätta att hålla igång på Twitter, kanske försöka höja aktiviteten där.

Sidan för #pantutmaningen är det enda som kommer att uppdateras, tills den är avslutad. Men jag kommer även uppdatera den precis på samma sätt på Twitter.

Vi ses på Twitter!

4 kommentarer:

  1. Tråkigt :( Men tycker det är bra att du prioriterar det du vill :) Lycka till nu med allt!

    /Emelie

    SvaraRadera
  2. Det tyckte jag med.
    Tack för att du följt mig :)
    Om du inte redan gör det så får du gärna följa mig på Twitter.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kommer igång lite på ledigheterna, kanske semester eller en längre sjukdag ;)
    Hälsningar Tandläkaren

    SvaraRadera
  4. Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää siitä, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstejä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseni anteeksi ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään luokseni ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan ​​palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)

    SvaraRadera